onsdag 14 november 2012

Lab vy

Palmer och sol och 21 grader varmt :)

3 kommentarer:

  1. Var jobbar du nånstans? Avundsjuk. Kanske skulle skaffa mig nån plansch o sätta upp på väggen här...

    SvaraRadera
  2. Ok, det tog mig typ 15 försök att bevisa att jag inte är en robot när jag skulle kommentera och jag kan inte lämna kommentarer via mobilen utan att koppla ihop alla mina konton så jag kommer nog inte ge så många kommentarer framöver, var får man tag i dig på enklast sätt? g-talk?

    SvaraRadera
  3. Hmm, robotNoolin... chatten i gmail brukar funka. eller min ålderdomliga msn :)

    Jag var på Fluidigms huvudkontor i 3 dagar, nere vid San Fransisco (därav palmerna och värmen!). Här hemma i nordvästra hörnet är det dima och bara 5 grader varmt hävdas det... :(

    SvaraRadera