torsdag 28 november 2013

Småmissar = småmarodörer

De har kommit på hur man stänger av mediasystemet till ingenjörens stora förtret. 

Narcissa förnekar all inblandning i vad som nu kan tänkas anklagas. 

I övrigt var ingenjören den förste att yttra orden "kom till pappa Narcissa". Inte donnan. Ingenjören! 

Om missarna fick säga sina höjdpunkter med flytten skulle det låta nåt sånt här:
Sylar: donnan ger mig så mycket blötmat jag kan äta. Jag älskar mat! Blötmat är min favorit, torrisarna som jag innan trodde var bäst har jag nu insett är ganska trista i jämförelse. Dessutom är Donnans fylliga lår en perfekt viloplats och hon har ett jättebra sätt att klappa mig till sömns. 
Narcissa: Pappa har en fågel på ett snöre som är så rolig att jag blir helt galen och så morrar jag så att brorsan blir rädd när jag fångar den. Jag morrar och bär stolt runt den i lägenheten. Jag älskar pappas fågel!

Ingenjören och Donnan har upptäckt att de små har löss. Det innebar ett vinägerbad och pincettplockande av löss. Imorgon blir det en tur ut i verkligheten för köp av lusmedel och kycklingvingar. Sylar gillar mat och Narcissa att döda fåglar så Radarparet tror att det kan bli en bra belöning för att de utstår Radarparets valhänta behandling. 

När donnan kokar gröt så duger Ingenjörens knä. Narcissa hade fullt upp med att döda en mus vid tillfället. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar