lördag 1 maj 2010

Älskling, vet du hur mycket jag tjänade på att köpa de här tre paren skor??

Prakikanten snörvlade även imorse så Amerikanskan och Doktorn tog sig en rejäl shopping tur med avslutande yoga. Doktorn kan stolt meddela att hon nu kör hela passet utan pauser och kan böja ryggen i de mest absurda krökar. Eller vad säga som att stå på knä med huvudet på mattan och pannan på knäna och händerna på hälarna?


Men tillbaka till skorna! DSW är en härlig affär, särskilt deras rea-avdelning. Det blev tre par till mig: svarta, gröna och ett par röda som Praktikanten skrattade åt.

Jag sparade 107 dollar! Det ni!


Jag var nära på att köpa ett par Michael Kors och ett par Calvin Klein till syrran men utan systers fot här är det riktigt svårt att måtta storlekarna... Dock var MK skorna på 70%rea och CK skorna på 50% rea så vi hade vilda diskussioner huruvida syster kan lägga i en sula alternativt vika in tårna om det skulle vara fel storlek. Men tillslut vann det sunda förnuftet och skorna ligger kvar i lådorna i affären och väntar på Systers besök och inte hemma hos mig :)

1 kommentar:

  1. Åsa Löfstedt18 maj 2010 kl. 11:47

    I love, I love, I love. Ni måste stanna i USA och visa mig denna affär när vi kommer sommaren 2011. :D

    SvaraRadera