onsdag 23 juni 2010

Nattsuddande

Donnan har just nattat Ingenjören (stackarn måste gå upp på morgonen när Donnan ligger kvar nästan osedligt länge) och sitter nu och läser Amerikanskans avhandling. Rödpennan är i farten och kryssar och rättar (dock inte så farligt som det låter, jag kan mest lägga mig i utseende och layout, men boy, där lägger jag mig i..). Snart hämtar hon upp mig och Asiaten för en nattamacka på Dick's (det lokala burgerhaket som är som taget ur Grease). Antar att det blir lite "tjejsnack" om Asiatens flirt Piff (han heter så för han låter tydligen som en Piff och Puff, lite lustigt eftersom han ser ut som en Adonis, men även solen har ju sina fläckar...), Dr Loves totala brist på handlingsförmåga (alternativt är han enuck, men vi har inte kunnat ta reda på det än... Asiaten ska ta sig in i gymmets omklädningsrum för att reka), planer för Pridehelgen som snart är över oss (brunch hos Asiaten som bor perfekt till för att kunna se paraden utan att behöva stå på gatan i flera timmar), vår "tantsnusk" hunk som vi på torsdag återigen ska flukta över (efter att ha hunnit med en Twilight recap innan...) och hur illa det är att vi är i så dålig form. Men nu ska jag försöka läsa klart avhandlingen så att jag kan ge tillbaks den ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar