tisdag 22 juni 2010

Snabba kastvindar...


... är vi ganska vana vid just nu här i Seattle. Donnan har just skaffat sig en intervju i New York. Calcium signalering i lymfocyter om någon är intresserad av vad. Vid New York University mitt på Manhattan. Låter väl bra? Så någon gång efter den 5 juli men innan den 24 juli åker jag dit på minisemester och jobbintervju :)

Alldeles full av bubblande självförtroende så skickade jag just in två ansökningar till, den här gången till två företag i samma byggnad som SBRI. Detta gjorde Amerikanskan väldigt glad. Hon och Långeman har hela dagen varit skärrade över att vi kanske hamnar i NY. Asiaten sa dock glatt: "Jag kan också flytta till New York!" så jag vet inte om han blir besviken nu... :)

Dessutom har jag nog fixat lite jobb i Stockholm när vi är hemma i augusti och september. Så tömd på jobbfixarenergi tog jag en siesta i solen. En timme senare sitter jag nu här igen. Kombon sol och blondin brukar inte vara en superhit så jag får bara vara ute 1 timme :)

Dags att slappa i soffan igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar