fredag 7 januari 2011

Det nya Året

Ingen fara! Vi lever och frodas, Ingenjören jobbar och Donnan gör tjälknöl, springer intervaller och stickar. Så kan vi sammanfatta de första 7 dagarna av 2011. Donnan har stor städat också. Och tagit upp kampen mot det illaluktande avloppet så nu doftar det "Clean linen" i hela lägenheten och tulpanerna fullkomligt strålar i rummet, om det inte vore för att jag precis har gjort dagens intervallträning så skulle jag ta en bild, men innan jag piffat och puffat lite så blir det inget bildbevis på renheten.

2011 blir året då spikmattan nådde Radarparet. Donnan planerar att ligga på den och sticka. Eller sova. Men nu måste jag in i duschen innan jag förstör mattan igen. Röd hårfärg är svår att få bort och svetten fullkomligt rinner... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar