onsdag 13 juli 2011

Vekling?

Om Donnan var kaxig igår, så är hon idag aningens spak... :)

Har börjat läsa en ny bokserie, även den här är skriven för äldre ungdomar, och jag sitter mest och försöker få tiden att gå så att jag kan få fortsätta läsa... :)

Den är jättebra! Läste ut första boken på 2 dagar... varför kan jag inte läsa lite så där lagom? Eftersom jag dessutom lever mig in i böckerna något helt enormt, så satt jag igår och grät så att Ingenjören såg alldeles förskräckt ut.


Läste på lunchen också, men har lagt ner det då jag inte har ett uns av kontroll på tårarna och det blev aningens pinsamt att snörvla och ha mig när andra försökte äta :)

Såg just att det planeras att trilogin även ska bli film. För er som inte orkar läsa tänkte jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar