torsdag 11 februari 2010

Framsteg!


Efter otaliga forsok utan nagon framgang alls, hade jag ingen storre motivation idag nar jag for femtielfte gangen skulle testa en gradient pa mina parasiter. Men idag blev det ganska bra... ett lager med skruffs och snusk och ett lager, mahandalika stort som ett smarre land men det kan jag optimera, med ganska manga parasiter i (ok, inte sa manga eller sa koncentrerade eller rena som jag kanske skulle onskat, men optimera optimeringen det ar vad vi forskare gor...). Jag sa innan att "om det har funkar sa bjussar jag pa en margarita ikvall!" till amerikanskan, sa nu ar det bara att hiva fram borsen ikvall :)


Jag har aven bevittnat en myggmatning. Tre sovande vita sma musdamer lag pa varsin burk med myggor. Dessa myggor glufsade i sig sa att de nastintill sprack. Deras favorit plats var framme pa nosen. Tank vad det kommer klia dar imorgon... fast mossen bar pa en hamnd. De gav myggorna malaria! Ha, det kan dom ha de gamiga flygfana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar