söndag 11 juli 2010

Just det ja..

.. jag fyllde ju 30 i veckan.

Så vid 6.50 i onsdags blev jag väckt av en hyperaktiv fru som tyckte jag sov för länge och fick masa mig ned till köket för en lite lyxigare frukost än vanligt. Mackor med pålägg av olika slag. Ah, innan dess fick jag ett kuvert som innehöll ett fallskärmshopp! Grymt! Det får bli när vi är i sverige dock.

Dagen fortsatte med en vanlig arbetsdag i Fremont. Fick några grattis.

Höjdpunkten var dock kvällen.

Som förra året åt vi på Ipanema, den brasilianska rodizio grill restaurangen. Denna gång var Amerikanskan, båda asiaterna och JiJi med. Våra originalvänner. De hade med sig lite presenter. Av Dat fick jag ett iPad-case och en ny väska i läder! Wow! Mycket bra present. Det var dags för en ny väska, den förra har jag haft i 3 år. Av Amerikanskan fick jag ett presentkort på REI, med kravet att jag skulle använda det till att köpa ett par vandrarkängor. Hmm.. det skulle vi gjort idag förresten.. Av JiJi fick jag en kajak-tur på Union Lake för två. Också det mycket uppskattad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar