torsdag 15 juli 2010

LA, gröna tår och gula naglar

Donnan hade en telefon intervju med en forskare i Los Angeles igår. Den gick bra, vi ska ha ytterligare en nästa vecka och sen kanske jag får åka dit och träffa folket. Ingenjören har redan nu avtackat sig en week-end i LA, då han kommer jobba 2 heltidstjänster närmaste 2 månaderna, så Donnan funderar på att ta med sig syster-yster på shopping och sol i LA om erbjudandet kommer.

Donnan har även testat grönt nagellack på tårna... vet inte om jag är helt övertygad om det... men det gula på fingrarna är kul :)



Annars händer det inte så mycket... Ingenjören fick packnoja i söndags och vi började att sortera lite av alla prylar som vi har här och som vi kanske vill ha med oss. Men sen avstannade det, vi tar nya tag nu i helgen om vi orkar... :)

Nu ska jag ut på stan med Amerikanskan och shoppa lite :)

2 kommentarer:

  1. Självklart ställer syster upp på sånt! :o)
    Btw det rosa i pannluggen är det nåt tecken på en 30-års kris eller? ;o)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jepp.. Tror det är tecken på MIN 30-kris.. Donnan gör allt för att jag ska känna mig ung igen. ;)

    SvaraRadera