tisdag 7 december 2010

Dan före dan!

Imorgon är vi i LA!

Ingenjören stackarn jobbar så mycket nu så att jag knappt ser röken av honom. Ikväll bjussar Amerikanskan på middag, men lilla Ingenjören måste jobba. Det är tur att vi ska till LA imorgon, så att jag inte glömmer hur Ingenjören ser ut! :) Allt är packat och förberett för de härliga 22-27 graderna som väntar oss. Eftersom vi är nordbor och lite väl optimistiska för vårt eget bästa tror jag, så åker badkläderna med :) Vi tänkte till igår hur länge sen det var sen vi hade semester sist. Det är ända tillbaka till sommaren 2008 när vi tog med oss Flamingodamen och drog till Spanien och Portugal! Visst, vi har ju varit arbetslösa i långa perioder, men det räknas inte eftersom vi aldrig varit det samtidigt... vilket ju är tur i och för sig :) Oavsett vilket så ska det bli underbart roligt att åka ner till solen och palmerna ett tag. Även om jag är lite besviken på att jag missade Reese Witherspoons stjärndebut på walk of fame med 2 veckor...

Nu måste jag ge mig ut i regnet för att bussen upp till Kullen med chokladbollarna i ett säkert grepp. De har gjort stor succé här! Alla verkar gilla chokladbollar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar