fredag 3 december 2010

Fredag!

Nordstroms Julfest var kul. Massor av champagne blev det... Efter att vi inte orkade mingla bland Louboutin och Manolo Blahnik skor mer så styrde Ingenjören kosan hemåt för ytterligare jobb medans Asiaten, Amerikanskan och jag styrde mot Palomino för intagandet av ytterligare dryckjom. Där lyckades jag med konststycket att gå ner i en ganska perfekt spagat framför vår servitör... Jag har ett par klackar som om man inte träffar golvet exakt rätt så är dom snorhala. Självklart är Palominos golv halt ändå... så jag gled supersnyggt ner i spagat och gled sen lika snabbt och snyggt upp igen med ett glatt "Ojdå!". Servitören stirrade förvånat och visste inte riktigt vad han skulle göra :)

Har idag knatat runt och hittat julklapparna som ska hinna över havet innan jul. Träffade där på alla tomtens renar. De stod i sina spiltor och åt hö och samlade kraft inför julafton :)

Årets julkalender verkar bli ganska bra. Jag äter frukost och kollar på Hotell Knorren varje morgon hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar