torsdag 13 augusti 2009

Essmam ja ee essmamm ja ee

Ibland verkar majoriteten av anstallda pa SBRI bli uppslukade av ett svart hal. De bara forsvinner. Sa nu sitter jag ensam och nynnar pa min alldeles egen komponerade sang "Essmam ja e". Den har vid det har laget blivit en riktig klassiker som jag nynnat pa i min ensamhet sen jag var 2-3 ar sisadar.

Odesperaten ska ut och kolla pa klatterskor med Herr JiJi ikvall. Undrar vad jag ska gora da?

Essmam jag ee.... essmamm jag eee! :)

Ja just det! Inga fler trynen eftersom jag nu kanner mig ganska frisk. Odesperaten behover dock borja syna sig extra noga pa morgonen, han verkar ha tagit over och forvarrat min pastadda tryn-flunsa.

Nu ska jag, Asiaten och Herr AAV ga till bondens marknad. De tycks ocksa ha klarat sig fran det svarta halet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar