torsdag 27 augusti 2009

Korrekt information!

Det ar inte bjornar vi har bjornboxen till, utan tvattbjornar. Det gjorde hela resan mycket intressantare, jag gillar inte tanken pa att sova med bjornar... Men tydligen ar de sma tvattbjornsrackarna valdigt fingerfardiga och anses har vara knappt battre an en kloakratta. Men de ar iallafall 1000 ggr sotare an en stor ilsken grizzly bjorn! Jess skrattade hogt nar jag blev alldeles till mig av gladje over att kanske fa en liten tvattbjorn som sallskap! Pumorna brukar inte vara nagot problem, man brostar upp sig och gor sig stor och morrar sa gar dom sin vag. Undrar om jag kan klappa en tvattbjorn? Klappa puma vore ju saaaa coolt, men jag anar att Odesperaten kommer att halla fast mig om jag forsoker... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar