torsdag 25 mars 2010

fyyyyy

vad det ar jobbigt med Hot Yoga! Forra gangen dackade jag efter dusch, mat och vatten i mangder. Jag fick frossa, blev helt igentappt i nasan och helt darrigt utmattad innan jag somnade fran allt obehag.

Idag var det dags igen. Och det var nyborjartur. Den har gangen fick jag yrsel, illamaende och jag blev helt slut! Jag var inte den enda som var tvungen att ligga ner och vila lite da och da... Kanske var en tuffare larare, hon gick pa mer och peppade pa sa att jag tog i mer. Nu sitter jag pa jobbet med svidande ogon (kan bvara fran all svett som rann in i ogonen under passet...), rinnande nasa (helt absurt hur tappt jag blir vid mitten av passet, helt otroligt!) och lite latt huvudvark. Ska tydligen vara alla toxiner som gar ur kroppen... Maste bara fixa klart infor min journal club imorgon. Sen gar jag hem och baddar ner mig i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar