torsdag 11 mars 2010

Uppdatera oss Odesperaten!

Jag vet att du har fatt ett spannande erbjudande, men du ar ju tyst som en mussla (funderade pa att saga "tyst som en mus", men jag har fortfarande daligt samvete for mitt jobb och alla moss som ar inblandade sa jag valde att ta ett djur som ingen bryr sig om riktigt, utom de som gillar att sorpla i sig de slemmiga varelserna) sa jag tankte att om jag tander en liten signaleld har sa kanske folk blir sa nyfikna pa att veta varfor du har en ny e-mail adress fran och med igar och varfor du har en frekvent e-mail korrespondens med en Brook och varfor Doktorn pep som en sadersarla och hur det kommer sig att Doktor kollar pa cyklar och sa :)

Doktorn kan aven meddela att hon har nu deklarerat och om allt gar vagen far hon massa dolares tillbaka! Det har sina fordelar att vara gift alltsa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar