fredag 22 januari 2010

ELISA, Lisa och Miss Li

I vantan pa att min ELISA ska bli klar for nasta steg, roar jag mig med att lyssna pa Miss Li. Da ser jag ut sa har:
Ser ni hur solen stralar in genom fonstret? Och da ar det inte ens sa soligt langre :) Vem det an var som borjade med att saga att det alltid regnar i Seattle hade fel fel fel!

Jag forsoker aven fa nagon slags plan for februari. Nytt objektiv till microskopet ar inforskaffat och skall testas, nytt filter ar pa vag och ska aven det testas och en intervju med en ny post-doc. Tror att det var det viktigaste som maste goras i februari... Sen vill jag ju ha lite data till den 24 feb, da det ar dead-line pa att anmala sig till en konferens i Dublin, jag ska halla ett labmote samma dag, sa nya data skulle vara sa skoj! Jag ska hjalpa Jess pa tva av hennes stora mega forsok, de dar som pagar i 30 timmar eller mer...

Sen ar det ju Valentine's day ocksa! Ska bli kul att se hur det firas har. Det ar redan hjartan overallt :) Sen ska jag val fira Syster-Yster ocksa. Hur det ska fixas vet jag inte an, men det ordnar sig alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar