tisdag 26 januari 2010

Vassa klackar!

Efter att ha fått huvudvärk av smällen i kylskåpet kände jag att jag ville inte snurra fler parasiter, så när Amerikanskan ringde och frågade om jag ville med på shopping var svaret ganska givet :)

Vi åkte iväg till Marshalls, en sån där affär som har massor av grejer från andra affärer som har köpt in för stora lager. Så det blir ganska billigt att "go crazy" där. Sagt och gjort. Doktorn mjukstartade med att hitta ett par nya träningsbyxor och en klänning/linne. Sen hamnade jag bland skorna. Ojojoj! Det blidde två par... ett par skyhöga smala läckerbitar och ett par lakritsrems-skor. Finfina!

3 kommentarer:

  1. Shoes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill ha lakritsskor jag med! Guuuu så snygga!

    SvaraRadera
  2. Hittar du en snygg lagom stor läcker Guess klocka så vill jag ha en sån... ;o)

    SvaraRadera
  3. Ok, jag ska hålla ögonen öppna! :)

    SvaraRadera