måndag 25 januari 2010

Klipper och klistrar

Jag ar dalig pa att fora labdagbok... det resulterar i att jag ibland, som idag, maste sitta och klippa och klistra mangder av testresultat och skriva protokoll sa att armen varker...

Idag ska jag antligen ta mig i kragen och ta mig upp till en second hand affar i Capitol Hill som jag velat ga till sen vi flyttade hit. Den ligger pa vagen till Amerikanskan och jag ska mota upp henne pa Starbucksen som ligger brevid guldkornet "Pretty Parlor". Asiat nr 2 visade igar sitt senaste kap darifran. En mink krage (heter det stola kanske?) som han var radd for! Han kopte den for att det ar mode just nu, men han vagade knappt rora sig for "ahaa det ligger tva doda minkar runt min hals! Och dom har klor och huvuden! Aaaaaah Creeepy!"... modeslavar... :)

Inte Asiat nr2s minkar, men kanske brorsorna?

Doktorn overraskade dock allihopa med att bli helt foralskad i hans minkar! Alldeles lena och mjuka var dom! Jattefina faktiskt. Men Doktorn ar inte pa jakt efter egna doda minkar utan vill dit for att botanisera bland alla klanningar! Man kan aldrig ha for manga klanningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar