lördag 16 januari 2010

Tappra Odesperaten

Han pipetterade som bara den igår. Han klagar inte idag, så tummen klarade nog äventyret :)

Idag invigs kaviar schampot. Odesperaten såg det som sin plikt att kvalitetstesta äggsamlingen innan det rörde vid Doktorns glamourhår. :)

Tydligen har Doktorns mamma kommit på att hon ska komma hit och köpa kaffekoppar. De ska tydligen vara större här. Jag har ingen susning om detta då jag inte dricker kaffe, men nu blir det till att försöka hitta en kaffekoppsaffär, så att jag får en susning, helst innan de landar! :)

Januari har visat sig vara en enda lång födelsedagsfest. Asiaten 1 jan, JiJi nästa helg, Lab Managern veckan efter och om jag inte minns fel, Vickevire nånstans här mittemellan. Hur ska min 30åriga lekamen orka?!

Nu är det dags att ta oss ner till Borders och göra nya bokbekantskaper. Doktorn har läst ut majoriteten av böckerna i lägeneheten och boklusen kräver ny föda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar