torsdag 14 januari 2010

Morgonstund har guld i mun

heter det val? Men jag kan da saga att det var inte manga guldmunnar uppe nar jag knatade ivag till jobbet imorse. Trots att jag hade intentionen att gora klart allt infor min 12 timmars inkubation fore kl7, sa var det inte klart forrens kl. 8.20. Sa det blir en sen kvall ikvall... Men, det braiga ar att jag snart kan ga hem for att sova nagra timmar. Halsont, ogonsvid och en sen kvall igar hjalper inte till att inspirera mig idag. Sa efter att jag hjalpt Fransyskan (benmargsisolering igen. Vi har sa kul at henne, hon ater i stort sett allt, inalvor, blod, you name it! Hon har jobbat med hjarnor (hur snuskigt borde inte det vara, att bryta upp en skalle for att plocka ut en hjarna!), men att ta fram en skelettbit i en mus gor att hon svimmar. Vissa saker kan man bara inte vanja sig vid...) sa blir det sangen fram tills det ar dags att ga hit igen :)

Odesperaten sover sakert an... om jag inte kor upp honom pa morgonen sa blir han latt liggandes fram till lunch ungefar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar