onsdag 2 september 2009

Extra money!

Tydligen har jag bytt skattetabell. Jag beskattas numera som en Amerikan, inte som utlanning. Varfor vet jag inte, men det innebar att jag far $600 extra per manad in pa kontot! Jag tackar jag! :)

Sa nu blir det champagnekvall imorgon hemma hos oss. Denna handelseutveckling bottnar egentligen inte i mina ovantade extra pengar utan i att Jess har havdat att all skumpa gor henne knasig och ger henne huvudvark. Fransyskan sa da att det ar for att Jess bara druckit "dalig" skumpa och inte riktig Champagne. Asiaten lyste upp och sa att han tar med apelsinjuicen sa att vi kan dricka Mimosa (ett av Asiatens livselixir). Huruvida Fransyskan gillar tanken pa att blanda hennes fina Champagne (hennes livselixir) med apelsinjuice ar annu inte utrett. Tills dess planerar vi for en Champagne och Mimosa kvall pa 4th Avenue imorgon. Valet foll pa 4th Avenue for att tillgangen pa jacuzzi vagde tyngre an Nintendo Wii...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar