onsdag 30 september 2009

Klar!

Nu dags for 5 dollar steak and fries! Och en stooooor drink eller cola. Kanske bara vatten forresten. Bara jag far min steak!

Bossen blev impad att jag redan fatt ihop 4 sidor malaria och projektplan. Han har aldrig skrivit en avhandling under tidspress, det hor jag det! :) Men det ar alltid kul att imponera pa nagon, sarskilt chefen!

Imorgon vankas det flera myggor och flera moten... jag har redan trottnat pa myggorna. Vilket ar valdigt dumt, med tanke pa att jag har val en sisadar 496789 kvar att halshugga. Pa ett ungefar ;)

Jag kommer dessutom att fa en student! En liten nyuniversitetare som vill jobba i lab parallellt med skolan (for att plugga pa universitet ar inte jobb nog!?). Sa nu ska jag och Sara dela pa henne. Jag maste ha ansvaret eftersom Sara inte har nagon doktorstitel, men Lilla Studenten kommer nog att lara sig saker av alla i labbet. Det ska jag nog se till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar