onsdag 2 september 2009

Mina celler mar inte bra!

Vad ar det for fel pa mina smattingar?! De var sa glada och spralliga igar, de sag lite medtagna ut, men det skulle jag ocksa gora efter att ha snurrat runt och separerats som dom gjorde. Idag nar jag skulle gulla lite med dom, (for att halla dom pigga och glada) sag de sa ledsna ut att jag fick hjarteknip! Nu har jag och Fransyskan tryckt pa larmknappen och vi har nu sparat alla amnen som kommit i kontakt med mina smattingar. Vi kanske har hittat felet. Det ar nu en lang timme jag har suttit har och vantat pa att se om de ser ut att ma battre... Och jag som skulle lata dom leka med latex kulor imorgon! Det som ar det basta dom vet. Tank om dom inte orkar det! Stackars mina sma celler. Hoppas att dom piggar pa sig! Precis som Syster-Ysters familj gjorde! De hade svin-influensan, men de ar nu pigga och glada igen. Hoppas att det badar gott for cellerna!

For att trosta mig ska jag, Odesperaten och Asiaten ut och ata hamburgare och dricka Mimosa ikvall. I dur eller moll aterstar att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar