onsdag 16 september 2009

Sa mycket att gora, sa lite tid!

Varfor klumpar det ihop sig med saker? Vissa perioder hander ingenting, sen star man plotsligt dar med hela dagarna inbokade med moten och lab. Jag har en chef som istallet for att svara pa en fraga staller sju fragor tillbaka. Jag har fortfarande inte fatt svar pa fragan jag stallde i forra veckan, men daremot fatt ringa runt jorden for att fa svar pa hans motfragor...

Dessutom staller Odesperaten och jag till med en fest pa lordag. Later sa skojigt tills jag inser att vi maste skaffa glas, tallrikar, vin, ol, stada, fixa musik, tarta osv...

Pa tisdag flyger vi till Stockholm. Hur kunde det bli 22 september sa fort!? Jag har ju inte hunnit med!! Min klanning ar for lang, men jag har inte tid att lamna in den for att fa det gjort (sommerskan stanger kl 19, jag maste hinna dit med klanning och skor och sta medans hon mattar. OM hon nu atar sig jobbet, jag vill ju ha tillbaka den pa lordag!)! Jag funderar pa att slinka forbi nagonstans och kopa nal och trad och gora det for hand!

Jag maste fa till en ultimat packning, eftersom vi kommer ha med oss saker tillbaka hit. Snowboardklader, hjalmar, boots och brador bland annat. Vi kommer att ha tva "fester" forutom promoveringen, sa jag kan ju inte bara ha ett par jeans och sen tvatta t-shirten under natten.

Jag tror att jag har en dalig dag idag. Det ar mycket gnall fran mig liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar