torsdag 1 oktober 2009

Det regnade!

Lite regn kom det när jag vandrade hemåt! Ragnkappan klarade testet galant, fast jag hade inte väntat mig något annat heller av min hederliga galonjacka =)

Macy's har fixat till delar av sin julskyltning redan. Mängden och variationen av julkulor och granpynt är nästintill oändlig! Vill du ha en igelkott? Javisst det finns! Jasså, du ville hellre ha en rosa handväska och ett par stilettskor? Men inga problem förstår du dom hänger där, bakom isbjörnen och ugglan, framför ballerinan, brevid istapparna och äpplena. Ja, som sagt... Doktorn vandrade runt där så pass länge att Odesperaten tappade O:t och började grymta osammanhängande. Det kommer at bli massor av jul här på 2515 4th Avenue, det känner jag på mig! :)

Men först kommer Halloween! Måste hitta något bra att klä ut mig till bara... det tål att tänkas över noggrant :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar