söndag 18 oktober 2009

Söndagspromenad och Desperate Housewifes

Det är vad Doktorn har gjort den här ganska sköna söndagen. Om sanningen ska fram så har den även innehållit filmen "supersize me", några avsnitt av Grey's anatomy säsong 6, avsnitt av Dr House säsong 6, kyckling middag och massor av smaklöst kristallklart vatten tack vare mitt regninköp igår. Kvällen tillbringades i Jess's soffa framför Desperate Housewifes med varsin bit jordgubbscheesecake och varsin kopp ångande mint te. Vi avverkade samtalsämnen som till exempel: löss, labjobb, V (serien med ödlelika ailiens som äter möss... det startar en nyfilmatisering av den serien 3 november på ABC...), hundar, Halloween (jag måste tydligen se till att ha godis hemma utifall att...), football och ishockey. En ganska bra fördelning av ämnen!

Imorgon börjar LABBANDET. När nu Odesperaten roar sig i det vänaste land uppå jord, så ska jag se till att få igång alla försök jag har planerat. Det är en hel del optimerande innan jag kan lägga till parasiterna, så nu ska det optimeras så att jag kan börja leka med parasiter igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar