torsdag 29 oktober 2009

Torsdagsyra!

Japp fredag är lite speciell. 7 år. Ganska bra jobbat måste jag säga =) Jag kommer fira den speciella dagen med att få JJs utomordentliga grillmacka (enligt Asiaten något av det godaste som finns och han om någon måste ju veta!) med brie och kalkon. Till detta serveras Top Chef och diverse alkoholhaltiga drycker, säkert någon form av spel också. Doktorn kommer att sova på en luftmadrass någonstans norr on Seattle.

Jag och Asiaten tog en tur in på Tiffany's idag för att mäta Doktorns finger. Tydligen är mitt vänstra ringfinger 6 3/4 eller 7 någonting stort. Jag hoppas att smeden vet hur stort det är! :) Sen blev det en återresa till Dillettantes för fler överjordiskt goda cocktails! Igår glömde ju bartendern den ätliga blomman i min drink så jag fick två idag! Och om jag bara hade klurat ut hur jag får in bilder från iPhonen hit så hade ni fått sett det med... nu får ni lita på mig helt enkelt =)

JiJi hälsar att det är dags för Odesperaten att komma tillbaka. Att vänta ända till 25 november var något av det värsta han hade hört! " Mää, det är ju massa dagar kvar tills dess! Jag vill ha hit honom nu!" var hans åsikt i frågan. Asiaten vill gärna att Odesperaten tar med sig lite svenska pengar. Jag har ingen aning om varför =) Själv håller jag med JJ. Skit i pengarna och skynda dig hit nu Odesperaten! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar