onsdag 21 oktober 2009

Doktorn strejkar

Tycker att det ar lagt gjort av Odesperaten att inte forfatta egna inlagg har, utan bara lagga till saker pa mina. Sa nu har Doktorn strejkat nagra dagar. Tankte inte skriva nagot nytt forrens Odesperaten visar ett livstecken! Tyvarr verkar inte min strejk ha fungerat... Och jag vet att han har varit pa visumintervju och massor av andra saker sen han drog till fosterlandet, men inget skriver han om sina dagar i Stockholm. Synd och skam... :)

Jag har labbat som en tok ett par dagar, det ar sa kul att antligen ha forsok gaende! Dock ar jag sa fruktansvart effektiv nar jag satter igang, sa jag ar idag klar med allt labjobb och det ar 20 minuter kvar tills lunch. Vad ska jag gora resten av dagen da? Naja, det loser sig pa nagot satt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar