fredag 2 oktober 2009

Double trouble!

Det heter symposiet som pagar har pa SBRI idag. Handlar om co-infektioner. Hittills har det varit ok, lite mycket teori och valdigt lite faktiska resultat tycker jag. Men lunchen slog alla rekord! Endast Oxford med sina drillade servitorer kan mata sig med SBRIs dagslanga konferens i matvag. 4 olika pasta fran Seattles basta pastaresturang, Buca Di Beppo. Underbart! For att inte tala om alla hembakade (!) muffins, sockerkakor och bullar som var till formiddagsfikat. Tur att det ar en kafferast till innan dagen ar slut!

Idag regnar det ordentligt! Typiskt att jag sitter inne da och inte kan vara ute och leka i min regnkappa! Kopte en klanning igar. Undrar om jag kan ha den i regnet? Kanske lite for optimistiskt tankande aven for mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar