söndag 1 november 2009

Halloween!

Har precis kommit hem efter en kväll med utklädningspartyn! En Häxa, en Cupid och en Gladiator vandrade härifrån och tog sig ner till Pioneer Square. Nere i en källare var det fest! Vi dansade och drack glatt gratisdrinkar. Sen började ett live band spela. I ett rum som var lika stort som min hela lägenhet... trummornas dån jagade ut oss och vi styrde kosan mot Neighbours istället. Där brukar det ju vara helsvejs med massor av bögar och transor. Gissa då hur det ser ut på Halloween! Knökfullt! Och den ena fantasifulla dräkten efter den andra. Helkul! Dock upptäckte jag att alla de andras stora hår var fejk... jag jobbade på med en kam och hårsprej och jag hade störst hår av alla. Hur sjutton är det möjligt i ett rum med 50% transor?! Nu ska jag sova, ska bara få ut lite av alla hår tovor först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar