söndag 19 juli 2009

Knäckebröd och Ahlgrens Bilar

Som sagt, vi spenderade en lång stund på Ikea igår och vi fick tag på det vi skulle ha tror jag. Knäckebröd, rökt lax och Ahlgrens Bilar =) Som förresten blev kvällsmat igår...

Efter att jag och Odesperaten hade burit upp våran 95 kgs (!) bokhylla igårkväll runt 19-snåret, så stack jag och Fransyskan till Nordstrom. En stor department store med massor av lyx prylar och märken. De hade rea. Och en sak är säker, när de rear ut så rear de verkligen ordentligt! Jag provade skor som kostade en tredjedel mot vad de kostade innan rean! Jag kom därifrån med en tröja/klänning till kyligare höst/vinterdagar. Kanske skulle ha satsat på märkes väskorna, samma rea där som på skorna... ååh dessa kval över var jag ska lägga pengarna. Mat/hyra eller lyx och flärd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar