onsdag 15 juli 2009

Zip zap fillibombombom

Nu så, nu har jag skickat in utdraget från polisstyrelsen i Sverige till zip car, så förhoppningsvis kan jag snart använda mig av deras bilar! =) Fast det verkar vi inte behöva längre, för nu erbjöd både Amelie och Dat skjuts till IKEA och WalMart i helgen så det blir nog bra ändå :)

Idag smällde jag till och skrev ihop en preliminär projektplan. Varför fungerar jag så, först ingenting på flera veckor, sen huxflux på en timme har jag skrivit ihop en helt okej första plan. Nu ska det stötas och blötas med Nick (han ska berätta vilka fel han redan gjort och hur jag undviker att göra om dom) sen är jag redo att börja publicera snygga världsrevolutionerade resultat! Eller nåt sånt...

Jag och Odesperaten har hamnat i en klassisk musik brunn tror jag. Vi verkar alltid ha klassisk musik på, till och med på jobbet lyssnar jag på klassiskt. Det är väldigt skön musik på något sätt...

Jag drömde att jag lyfte möss i natt. Inte ens i mina drömmar får jag upp krabaterna. De sprang runt på mig, på golvet, på hyllorna och skrattade (det var då jag insåg att det var en dröm, alternativt att jag hamnat i en disneyfilm) åt mig =)

På tal om disney filmer så måste ni kolla in den här sidan. De tar upp alla konstiga forskningresultat som blivit publicerade. Riktigt underhållande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar