måndag 9 november 2009

Ett gott skratt!

Det fick Doktorn sig idag när en inbjudan till en capoeira workshop i Stockholm trillade in i min inbox. För vem står inte där och gapar som en fågelholk? Jo visst, det var Odesperaten! Fnissattacken övergick snart i gapskratt, mångas huvuden vändes mot mitt skrivbord där jag lönlöst försökte undertrycka vansinnesskrattet! Efter en ganska jobbig måndag, lite att göra, ösregn och en upprorisk axel, så var den bilden precis vad jag behövde! Jag gick hemåt i solsken (kan vädret vara kopplat till mitt humör? Jag börjar mer och mer tro det... jisses, då är jag ju som Storm i X-men. Mmmm... superkrafter gillar jag) och fnissade lite tonårsaktigt varje gång bilden smälte fram i tankarna :)

Okej, jag kan inte låta bli! Förlåt Odesperaten, men den här bilden är oslagbar! Vad gör du egentligen? Sjunger du alltid så där ilsket? :D

2 kommentarer:

  1. Man kan säga att jag var "in the zone".. alternativt att nån just stampat mig på foten.. ;)

    Så... verkar fritt fram att lägga upp galna bilder... dags att leta upp nån smaskig på dig min kära doktor! ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha nu börjar pajkastningen :) Vilken tur att jag sitter på majoriteten av bilderna ;)

    SvaraRadera