torsdag 19 november 2009

Ont, ont, ont..

.. i kroppen. Medan Doktorn var ute och roade sig i skogen med Jess och allehanda vampyrer så tränade Odesperaten med brorsan. Vi tränade armar i 7-8,12 timmar och idag värker magen.. Ja vi avslutade med att plåga varandra med putta-på-ben-och-håll-emot-med-magen. Armarna gör också ont. Men kolla resultatet!



Vilka armar! Doktorn får ta och köpa nya tröjor till mig.

Tillägg av Doktorn: Menar du det?! Får jag verkligen köpa kläder till dig? Det kommer bli så kul! Som att ha en livslevande stor Ken-docka! Ååååå du är så snäll ibland min "lilla" Odesperat! Jag bokar en bil till fredag nästa vecka, så vi kan åka upp till Outleten, så att jag kan riktigt släppa loss bland all 140 butiker! Och du kommer inte att klaga det minsta eftersom du VILL att jag ska shoppa åt dig! ;) Hahaha


Tillägg av Odesperaten: O oh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar