måndag 23 november 2009

New Moon

på The Big Picture. Bion med 21 årsgräns och barservering under filmen, jag o Jess var tvungna att visa leg för att ens få komma in i foajen... . Man beställer innan vad man vill ha och när man vill ha det. Sen serverar personalen det medans man själv sitter och njuter av filmen. Gårdagens New Moon var fullsatt av "snusktanter" och fyra "snuskgubbar" som genom en viss påverkan av alkohol och "säkerheten" av att vara omringade av likasinnande kunde tillåta sig att visa sin uppskattning. Varje gång lilla Jacob Black och hans gäng vandrade in i bilden spred sig ett stön genom lokalen. Hahaha! För att inte tala om reaktionen när han sliter av sig tröjan! Hahaha Jess fick fram ett litet morr och jag lyckades sätta Mojiton i halsen av mitt morrande... Och vi var inte vare sig äldst eller värst! =)
Taylor Lautner... tatuerad och klar... =)

Odesperaten har ju sagt sen vi träffades attjag är en cougar. En sån där som kommer att fånga mycket yngre killar. Kan det stämma? Det jag glädjer mig åt är att Jess kommer springa brevid mig! =)

3 kommentarer:

  1. Vi satt i en bio full av fjortisar och deras morsor och jag kan lova att ingen höll tillbaks där heller. Busvisslingar och suckar när Taylor slet av sig tröjan. Undrar om jag kan övertala Richard att gå och se den igen med mig? ;) Maybe not...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska komma hit och hälsa på, då kan vi, du och jag alltså, gå på bio! Jag bjussar på drinkarna *lockar och pockar* ;)

    SvaraRadera
  3. Ska försöka planera in en tur i det nya året - Seattle verkar jättekoolt!

    SvaraRadera