torsdag 5 november 2009

Mystiskt...

Jag har ett blamarke pa armen, ca 5 cm langt och 2 cm brett. Ajaj! Kan inte lagga ner armen pa bordet utan att det gor ont! Undrar om det ar mitt lilla spoke som vart framme inatt?

Aha! Nu vet jag! Det kanske ar fran att jag ramlade ner fran badrumstaket? Det ar det nog! Jag lyckades glida av och hamna pa rygg pa golvet. Tur att vi har mjuka mattor! Och att fallet inte var sa langt, jag foll uppe pa loftet sa det ar val bara en 1,3 m hogt just dar. Jag var tvungen att ligga och skratta ett tag innan jag kunde klattra upp pa taket igen! Sa klumpigt gjort :)

Edit: Nu ett par timmar senare kanner jag aven av det i ryggen. Jag lyckades nog stracka mig nar jag desperat forsokte klamra mig fast for att undvika fallet! Kanske ska ta och gora slag i saken att boka en massage tid? Jess fick sig ett gott skratt nar jag mycket levande redogjorde for min lilla fadas... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar