lördag 21 november 2009

Ny filt

I duggregnet vandrade Doktor ut för att lämna tillbaka Twilight filmen som Jess och jag kollade på igår kväll, som uppvärmning för våran cocktailbio imorgon. Dricka utsökta drinkar och kolla på vältränade tonåringar känns nästan som tantsnusk, men vi har sagt det att gör dom en film med halvnakna biffiga 17-åringar så räknar dom med att vissa barnsliga 30 åringar sitter och njuter av ögongodiset! =)

Jag tog sen vägen förbi Bed, Bath & Beyond på vägen hem och köpte en lurvig mysfilt. Det är plysch fodrad med teddy. Jag köpte den bruna, för jag tänkte som så att Odesperaten kommer ogilla färgen och tyget så mycket att han gladeligen tar de två fleecefiltarna och låter min lurvpläd vara i fred. Det gäller att tänka taktiskt... =)

Nu ska jag hoppa isäng, jag ska upp tidigt, nåja kl 8 är ganska okej, för att dra till jobbet och jobba i ett par, tre timmar för att sen bege mig till en pub för att äta barkäk och kolla på football, sen ta oss till El Gaucho som har Happy Hour hela söndagen (och Topp 10 av Seattles bästa mat och drinkar), sen gå ner för trappan och se på tonårshunkar =) Hmm... det är nog dags för Odesperaten att komma hit nu, innan jag och Jess drar till La Push på jakt efter vargar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar