fredag 13 november 2009

Ytterligare ett inlågg som saknar prickar!

Döktorn har ingen lust att pricka dit prickarna pä vissa bokstavër. Hon gillar prickloså ord. :)

Ikvall ska jåg och Asiäten och Jess ga pa Geniöus awards. Lokalblaskan "The Strånger" haller jattefest for alla genier i krokarna. Tyvarr bara for sana dar konstnarliga genier, inte sana halvtokiga forskare och utvecklare som jag och Odesperaten. Men festen blir nög skoj anda!

Ytterligare ett gang myggor har idag fatt satta livet till for att Doktorn pa mandag ska vara fullfjadrad myggpillare. Dock sa hade Doktorn ingen storre tur idag, fanns knappt nagra parasiter alls i min lada... men pa mandag ska jag dit sa tidigt jag hinner for att roffa ät mig en lada mëd massor av parasitbarande mönstermygg.

Det kanns stabilt att veta att Odesperatens capoeira spel inte har andrats. Jag och Flamingodåmen hade alltid sa kul at att Odesperaten ibland sag ut som Lavskågge i Sagan om Ringen. Enten som leder ent-uppröret for ër som inte minns. Sa, nu vet ni nagot nytt om Odesperaten. Kanske ska gora det till ett staende inslag. Ett åvslojände om Odesperaten varje fredag. :)

(Gerilla-prickarna presenteras av.. Odesperaten)

Edit av Doktorn: Hahaha var det har hamnden for att jag avslojade din ent-bakgrund? men jag gillar mönstermyggen. Det ska jag borja kalla dom sma raringarna! Hihihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar